2007. május 12., szombat

A hiba nem az on keszulekeben van...

Ahogy olvastam a kommentarokat, az derult ki szamomra, hogy felreerthetoen fogalmaztam, ezert most pontositok.

A nyelviskolaban es a konferencia kozpontban (Herne Bay Court) kulonbozo emberek kozt vagyok.

A Herne Bay Courtban kereszteny fiatalok vannak, akik onkenteskent szolgalnak, tehat ez hivatalosan nem munka de vannak hasonlo dolgok mint egy munkahelyen (pl. munka- ido).
Hetente 30 £-ot kapunk, plusz szallast, kajat es heti 2X4 nyelvorat.
Itt a Centerben nagyon kedvesek es nem kezelnek minket masodrendu allamporgarkent.

A nyelviskolaban kulonbozo emberekkel vagyok egy csoportban akik vagy dolgoznak valahol, vagy kulfoldi nyelvtanulason vannak es helyi csaladoknal laknak.
Itt talakoztam tehat a thaifoldi diaktarsaimmal, akik egyekent mar haza is utaztak.
Ezen a heten egy nemet sraccal es egy koreai lannyal vagyok egy csoportban. Egyebkent a tanarok is sokszor valtoznak, eddig harom tanarom volt.

Azt hiszem felreertest okozott a lepukkant szo hasznalata is: a nyelviskola kb egy atlagos magyar nyelviskola szintjen van, csak en jobbra szamitottam!

Egyebkent nagyon erdekesek a kommentarok mindenkinek ajanlom, hogy olvasgassa (pl. nemreg irt Farkas Gyuri, Snetbergerrol!)

Remelem most mar erthettobbek lettek kicsit a dolgok!

Nincsenek megjegyzések: