2007. április 29., vasárnap

Megerkezes

Are you married? What are you doing here? (Hazas vagy? Mi a fenet csinalsz te itt? szabad forditasban)

Ez volt (majdnem) az elso kerdes amit feltettek nekem Herne Bay Courtba. Es kimondva kimondatlanul majdnem mindenki ezt kerdezte akinek mondtam,hogy kijovok fel evre Angliaba. Es ugy erzem altalaban elkezdrem magyarazkodni, pedig egyszeru a valasz: Szeretnek jobban tudni angolul es szuksegem volt egy kis felfrissulesre.Regi almom volt, hogy kulfoldon tolhessek egy hosszabb idot. Eszterrel nagyon szeretjuk egymast es megbeszeltuk mindezt, igy jottem ki. Nagyon jo erzes igy kijonni, hogy megbizhatunk egymasban.

Szoval a repulom (my fapad airlines is wizair) csutortok reggel 6 orakor indult Bp-rol.
Mondanom sem kell (tehat irom) jo almos voltam, 4.40-kor startoltam ataxival ahaz elol. Jo kis ebreszto tuc-tuc zene szolt

A repteren csak egy kis problema volt. Nem tudtam, hogyha mindket csomag oszsulya tobb mint 20 kg, akkor fizetni kell az efolotti kilok utan, tehat kicsengettem 50 £-ot, (ez eleg nagy ervagas volt nekem).

Viszont az utazas mindenert karpotolt! Csodalatos volt a napkeltet nezni a repulobol.
Eszemebe jutott a "Hegyek s tengerek felett" cimu Delirious? dal es eldudolgattam magamban. Nagyon jo kedvem volt es szuper jol ereztem magam. Igy a felhok felett Isten jelenlete meg jobban erezheto, mint a foldon.

Eszembe jutott meg egy-ket jo kis repulos slager: "I believe I can fly" Richard Kelly nevu enekestol (eleg nyalas dal, de karaokezni jo lehet ra szerintem, "Fly like an eagle" –Sealtol ez mar kicsit szinvonalasabb dalocska.

Korabban erkeztunk a London Luton repuloterre, es azt hittem,hogy mar itt is vagyok Londonban. Na a megerkezest kovetoen meg ket orat utaztam, a London Express fedonevu, magyarok altal uzemeltetett mikrobusz transzportal. Olyan igazi magyaros hangulata volt az egesznek.a sofor folyamatosan szidta ciganyokat,azsiaiakat es panaszkodott az arakra. Egyebkent parkettazasbol el, kint es mint kiderult azert nem annyira rossz szinvonalon.

Megerkeztunk a Victoria vasutallomasra. Miutan sikeresen rajottem, hogy nem az eloveteli penztar elotti sorba kene allnom, megtalatam a soromat, jo 20 perc mulva sorra is kerultem. Es sikerult elmondanom az Eszter altal elore megadott mondatot: I would like to a single ticket to Herne Bay! Sot annyira bator lettem, hogy megkerdeztem, hogy melyik vaganyrol indul. Na erre mar nem ertettem a valaszt… :)

Eltoltottem egy jo orat azzal, hogy felfedezzem az allomast, mindezt egy 20 es egy 10 kg-s csomag tarsasagaban.
Oriasi nagy ez az allomas, legalabb 20 vagany van. Az infotablanak az az erdekessege, hogy rajta van ugyan, hogy melyik a te vonatod (mi a neve stb.), de nincs rajta, hogy, melyik vaganyrol indul.ezt egy masik kistv-rol kell kideriteni.
Nade vegul is meglett a vonatom. Nagyon szuperul nezett ki, MAV IC feletti szinvonal pedig csak egy videki jarat.

Lehuppantam a kenyelmes szekbe, begyomoszoltem a 20 ill.10 kilost magam kore, na meg a finom hazai szendvicset magamba, most mar a celegyenesben vagyok….
De megse volt igy mert meg csak most kezdodott a neheze: Kiderult, hogy a vonat elso fele masfele megy mint a masik fele. Na de nem tudtam melyik megy Herne Bay fele!
Nagyon kedves volt mindenki: a kalauz mondta, hogy menjek elore 4 kocsit,m ar eppen kezdtem cihelodni, amikor a mogottem ulo utas mondta, hogy nyugi mert a kovetkezo allomason 5 percet all a vonat.

De a kovetkezo allomason nem allt 5 percet a vonat!!!!
Ugyhogy villamgyorsan nekivagtam az utnak a 10 es a 20 kilossal: Excuseme Excuseme!!!!
Egy ido utan megelegeltem azt leultem egy helyre.
Egy ido utan kezdett gyanus lenni, hogy meg mindig a nem jo helyen ulok.
Ugyhogy ujra nekivagtam: ExcusemeExcuseme!
A masfeloras utazas legalabb felet a vonaton beluli utazassal toltottem.
De a vegen megerkeztem Herne Baybe ahol……. (folyt kov.)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A repülős történetedről az jut eszembe, hogy amikor Gagarint fellőtték az oroszok a 60-es évek elején, akkor az SZKP Központi Bizottsága kiadta neki, hogy fent nézzen körül, és állapítsa meg, hogy vannak-e angyalok, és van-e Isten a felhők felett. Gagarin körülnézett, nem látott semmi különöset, aztán lejött és jelentette. Még a Pravdában is megjelent a hír: a tudomány győzött, nincs Isten!(A világűrről egyébként mindenki azt mondja, hogy gyönyörű...) Átszállás: én is keveredtem már többször vonaton ilyen szituba, pl. Bécsben, amikor a vonat egyik feléből a másikba 5 percen belül kellett átvágni hatalmas csomagokkal, és nem tudtuk biztosan hogy már eleget mentünk-e...