2007. április 29., vasárnap

Bonus Track

Eloszor is arrol mi az a Bonus Track: Altalaban a hires zenekarok, eloadok kiadnak valogatas CD-ket, amin a legismertebb, legnepszerubb slagereiket gyujtik ossze. Azert, hogy az igazi rajongok is megvegyek a CD-t, (akiknek az osszes nagy slager megvan mar) raraknak egy-ket uj dalt is (vagy regit a megmaradt selejtekbol).
Na ezek a plusz dalok a Bonus Trackek.
Itt a blogomban, ez a resz egy plusz friss tortenetet jelent, mintegy raadaskent a beszamolo utan.

Kicsit ugrunk az idoben es ezen a heten penteken jarunk. Ez a pentek eleg huzosra sikerult, keson jottek a csoportok es este fel 11-ig dolgoztunk.
Az este kozepe fele Peter szolt, hogy menjek oda a tablahoz. Van egy tabla amin rajta vannak a fontos uzenetek, itt van egy tablazat is, amin az van, hogy aznap ki a soros WC takarito. Peter ramutatott a papirra es csak annyit mondott, hogy irjam ala, mintha megcsinaltam volna a WC takaritast. En meg alairtam, anelkul, hogy barmit is csinaltam volna.

Nos ezutan egesz este lelkiismeretfurdalasom volt. Ilyen dolgok jottek, mint Istennek dolgozom es nem az embereknek, nem vagyok kepes megcsinalni rendesen a dolgomat, mar megint sunyi vagyok stb. stb.
Nem volt kellemes erzes. Neha eszembe jutnak az ilyen dolgok maskor meg tok konnyeden atsiklok ilyen dolgok felett.
Meg volt egy gyenge probalkozasom egy uresjaratban, de Peter azt mondta, hogy nem higenikus mosogatas kozben WC-t tisztitani.
Nos eljott a nap vege es en nem birtam tovabb a lelki tusat es kitakaritottam a WC-t., majd diadalmasan es buszken hazavonultam (megis csak jo srac vagyok en).

Este meg jutalmul kicsit neteztem es meghallgattam Snetberger Ferenc spanyol gitar koncertjet a Petofi Radion.
Apropo mindenkeppen hallgassatok meg egyszer Snetbergert CD-n, vagy eloben vilagszinvonalau magyar jazz zenesz!!!!!
(Farkas Gyuri esetleg valami egyeb info Snetbergerrol?)

Aztan ezek utan nyugodt lelkiismerettel, pocsekul aludtam. Kulonfele pokokkal almodtam akik uldoztek. Valoszinu azert jottek be a pokok a kepbe, mert a heten pokhaloztam, ilettve Celso a brazil onkentes srac a Pokember 3 lazaban es mindig errol beszel, a film hamarosan megerkezik a helyi moziba.

Ezek utan jo faradtan es pocsek hangulatban ebredtem, es azert imadkoztam Istnehez, hogy valahogy rakjon ossze a mai napra. Es ezutan jott a meglepetes!
Lavinia az onkenteseket koordinalo team-leader tajekoztatott, hogy elore irtuk ala Peterrel a WC takaritast (vagyis pentek, helyett szombaton kell WC takaritanunk)!!!!
A nagy lelkiismereti valsagot okozo, WC takaritasr nem is kellett volna megcsinalnom!!!!

Annyira kellett rohognom... Mondja ezutan valaki, hogy Istennek nincs humora , egy ilyen apro fordulattal teljesen megforditotta a kedvemet.
Azt hiszem ha igy folytatom komoly jovom a WC takaritas teruleten. Vajon a WC takaritas melyik terulethez tartozik az Egyhaz szolgalataban :)?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jani, jobb vagy mint a kegyes kétbalkezes! :-)

Kargh írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kargh írta...

"És leülvén, odaszólítá a tizenkettőt, és monda nékik: Ha valaki első akar lenni, legyen mindenek között utolsó és mindeneknek szolgája."

Mt. 9,35.

(bár azt hiszem, te is pontosan tudod . kitaláltam? :,)

andristeso írta...

21.századi fordításban:
"És leülvén, odaszólítá a tizenkettőt, és monda nékik: Ha valaki első akar lenni, fogja meg a wécékefét, és pucolja ki a wc-t először..."

Unknown írta...

Ez a megfelelési kényszer nagyon bennünk van, ezt nevelik itthon belénk, de erről sztem tudatosan le kellene szoknunk, mert folyton bűntudatot szülhet, és a végén már nem lesz egy nyugodt perced. Álmok: az álmok fontosak, s bár sosem szabad szó szerint érteni őket, meg kell fontolni. Az álmokban a lelked azt éli át, amit a magasabb szférákban lát, ahová te nem mehetsz. Az álmok tele vannak jelképekkel. Jól kell érteni őket. A megoldás mindig a fizikai világban van.

fgy írta...

Szóval Snétberger:
Salgótarjáni cigány családból származik, jelenleg Berlinben él, s szerintem (de elég sok más ember szerint is) a mai zenei életnek egyik nagyon érdekes és tehetséges alakja. A spanyol hangzású zenén már túl van (ez inkább a 80-as évekre volt jellemző), de be nem tudnám határolni a zenéjét. Meg kell hallgatni! Minden évben koncertezik Budapesten és Mo-más városaiban is. Kihagyhatatlan élmény. további info: snetberger.com